Kumho Tyre er en internationalt anerkendt virksomhed inden for dækbranchen. Med eksport af produkter på over 1,8 milliarder USD til omkring 180 lande positionerer den sig som en førende aktør på verdensmarkedet. Denne internationale rækkevidde understøttes af et netværk af forsknings- og udviklingscentre (R&D) i Kina, Amerika, Tyskland og Korea, herunder hoved-R&D-centret i Gwangju.
Mærket Kumho er styret af to grundlæggende værdier: "vedholdenhed" og "lidenskab". Disse to principper er kernen i virksomheden og dens medarbejdere, som konstant stræber efter at forbedre sig og finde de bedste løsninger for at nå deres mål, trods de udfordringer de støder på.
Ud over disse værdier forpligter Kumho Tyre sig til en miljøansvarlig tilgang. Virksomheden har til formål at respektere miljøet gennem økologisk virksomhedsledelse, produktion af grønne produkter, implementering af grøn markedsføring, procesforbedringer og socialt engagement. Kumho Tyre stræber efter at være et eksempel på en virksomhed i det 21. århundrede inden for miljøbeskyttelse og -støtte.
Kumho Tyres strategiske retningslinjer er klare :
- Opretholde produktinnovation for at øge kundetilfredsheden
- Styrke og sikre konkurrencedygtigheden på internationalt plan
- Stabilisere udviklingspotentialet gennem et veletableret internationalt ledelsessystem
Takket være løbende teknologiske fremskridt og omfattende forskning har Kumho Tyre formået at producere dæk i verdensklasse. Kumho Tyres forskningsinstitut har især udviklet exceptionelle racerdæk og de eneste flydæk i Sydkorea. Disse resultater er frugterne af intensiv forskning, forskernes passion og deres vedholdenhed.
Endelig har Kumho Tyre implementeret unikke teknologier i nye materialer, letvægtskomponenter og et optimeret design for at udvikle miljøvenlige dæk i verdensklasse.