Den nye Michelin Power Cup 2 er endnu mere velegnet til kørsel på bane end Power 5 og Power GP. Michelin Power Cup 2's designhold havde primært en brug på banen i tankerne, men dens design og sammensætning har gjort det muligt for den at opnå godkendelse til vejbrug. Det er dog stadig et dæk, der er designet til banen, med en rilleprocent (4 % foran / 5 % bagpå), hvilket giver en stærkere greb på tør belægning, men gør det svært at dræne vand. Skuldrene er også meget "slick" og bagdækket har en gummiblanding, der er specialiseret til banen. Det er derfor et dæk, der gør det muligt at få det maksimale ud af sin motorcykel på banen, samtidig med at det stadig har vejgodkendelse. Power Cup 2 er derfor mindre tilpasningsdygtig end Power GP, men dens præstationer på banen er meget bedre.
En gummiblanding, der hovedsageligt er beregnet til banen, takket være Michelin 2CT-forbindelsen foran og Michelin 2CT+ bagpå.
Godkendelse til vejbrug takket være dens rilleprocent på 4 % foran og 5 % bagpå.
"Premium Touch Technogy" teknologi på siderne.
For at kunne vurdere dette produkt, skal du først have afgivet en ordre. Vi informerer dig om, at anmeldelser efterladt på webstedet er underlagt en kontrolprocedure. Anmeldelser er kun sorteret i kronologisk rækkefølge.
Et rigtig godt dæk, der fungerer rigtig godt på min maskine om sommeren og har en god levetid! Desværre har jeg ikke besøgt racerbanen i år, hvor dette hypersportdæk virkelig hører hjemme for at udnytte dets potentiale fuldt ud!
Bombe
Det er det BEDSTE, jeg nogensinde har prøvet i denne pris-/kvalitetsklasse!! Det giver en enestående sikkerhed på alle niveauer, bremsning, acceleration, hældning. 👌😎✊✌️
Topdæk
Dæk i top, intet at klage over
Fungerer perfekt !!
Perfekt til trackdays - holder sig godt ved 55 graders banetemperatur i Brünn. Også på vejen dejlig varm og klæbrig - niveauet er det samme som Supercorsa, men holder længere.
Producenten angiver, at dækvarmere ikke er nødvendige. Men det er helt forkert. Måske på en dag med 35 grader? men på køligere dage, før dækkene når op på temperatur, risikerer du slidbrud! Hvis du har dækvarmere, er der ingen problemer, uden varmere forkerte dæk!
Det passer mig virkelig godt, det skræmmer mig aldrig eller noget sådant. Det eneste problem, man kan have med det, er, at hvis du er hurtig, slider den på 900 kilometer, men for mig har sikkerheden en pris. Godt dæk.
Jeg bruger dækket til sporadage og på vejen Perfekt på spor, hvis man ikke vil bruge dækopvarmere, men vil køre med demislicks. Perfekt til vejen selv under meget sportslige forhold Kørbart på vådt underlag, men i regn og vand mangler jeg tillid, da der ikke er silica og demislick.